Celebració del Dimecres de Cendra
- 27 mar
- 1 min de lectura
El passat 18 de febrer, la nostra comunitat va iniciar el temps de Quaresma amb la celebració del Dimecres de Cendra. La litúrgia va ser presidida per Mn. Ricard Mejía, en un clima de recolliment i pregària que va marcar l’inici d’aquest camí de conversió i preparació cap a la Pasqua.





Comentarios